Sprawę utrudnić może fakt, że niektóre banki pozwalają to robić jedynie przez infolinię, a na nią czasem trudno się dodzwonić.
Warto sprawdzić: Sposoby hakerów na dobranie się do naszych pieniędzy
Głucha infolinia
Pani Anna, klientka Credit Agricole pomyliła hasło do konta internetowego.- Zostało zablokowane. Zdarzają się takie sytuacje –opowiada czytelniczka. Miała pecha do blokady doszło w piątkowy wieczór. I tu zaczęły się schody. Próbowała skontaktować się z bankiem przez CA 24 czyli jego infolinię. I mimo, że „wisiała” po 30 minut na telefonie przez cały weekend nie udało jej się dodzwonić do konsultanta. – Nikt po prostu nie odbierał –opowiada pani Anna.
Marta Królikiewicz, kierownik ds. Obsługi Specjalizowanej w Credit Agricole mówi, że dostęp do bankowości elektronicznej można odblokować poprzez serwis telefoniczny lub w dowolnej placówce bankowej.
– Klient kontaktując się z serwisem telefonicznym CA24 może odblokować dostęp do bankowości elektronicznej. Po poprawnym przeprowadzeniu procesu identyfikacji, doradca może wykonać dla klienta kilka operacji jak odblokowanie dostępu, nadanie nowego hasła, czy nadanie nowego – wylicza Marta Królikiewicz.