Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 10:20 Publikacja: 07.02.2023 12:13
Foto: Adobe Stock
Klient Santandera otrzymał maila. Wyglądał jak z banku. Przeczytał w niej, że wiadomość jest wysyłana automatycznie i że „twoja usługa uwierzytelniania aplikacja Santandera wygasa dnia...” z podaną konkretną datą. I dalej, że można usługę przedłużyć „pod przesłanym linkiem”.
– Dla mnie od razu było jasne, że to lipa, ale niektórzy mogą się naciąć, zwłaszcza że w wiadomości jest logo banku – uważa czytelnik.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Konto oszczędnościowe to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą pomnażać swoje oszczędności, zachowując jedn...
Chociaż oprocentowanie lokat nie gwarantuje wysokich zysków, jest to znacznie korzystniejsza alternatywa dla trz...
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas