„Nie mogę płacić kartą on-line”. Nowe przepisy i problemy

Kłopoty z tzw. silnym uwierzytelnieniem transakcji w sieci za pomocą jednorazowego kodu 3D Secure mogą wynikać z problemów po stronie akceptującej lub po stronie wystawcy karty.

Publikacja: 10.05.2021 14:21

„Nie mogę płacić kartą on-line”. Nowe przepisy i problemy

Foto: Adobe Stock

– Zawsze w przypadku takich problemów zachęcamy klientów do kontaktu z infolinią. Niestety tego typu sprawy musimy rozpatrywać indywidualnie, gdyż każdy przypadek może być inny – mówi Ewa Krawczyk, z biura prasowego Santander Bank Polska.

Warto sprawdzić: Cyfrowe płatności na celowniku hakerów

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką