Top tip wpłatomatu: nie wkładajmy biletu między pieniądze

Wpłatomat przyjął pieniądze, a tych nie ma na koncie i nie mamy pokwitowania transakcji? Niestety takie sytuacje się zdarzają chociaż bardzo rzadko. Trzeba wówczas interweniować u właściciela maszyny.

Publikacja: 21.11.2019 10:43

Top tip wpłatomatu: nie wkładajmy biletu między pieniądze

Foto: Fotorzepa, Adrian Grycuk

Przyjęcie gotówki przez wpłatomat może się zakończyć problemem, gdy nie zostanie ona zaksięgowana na koncie.

– Najczęstszą przyczyną braku zaksięgowania kwoty wpłaconej we wpłatomacie jest zacięcie banknotów. Powodem zacięcia mogą być nieprawidłowo przygotowane banknoty (zniszczone, poplamione, mocno zużyte, spięte), obce przedmioty (np. gumki, spinacze, paragony) lub awaria urządzenia – mówi Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska. Dodaje, że brak pokwitowania może wynikać z awarii drukarki w urządzeniu lub braku papieru.

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę