Posługiwanie się tego typu nowoczesnymi metodami gwarantuje krótszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację i znaczną redukcję zużywanego papieru – tłumaczą wprowadzenie nowinek bankowcy.
Warto sprawdzić: Co się musi stać, żeby bank przyszedł obsłużyć nas w domu
Do końca grudnia 2019 r. stanowiska doradców w 56 oddziałach PKO BP zostały wyposażone w ekrany dotykowe umożliwiające złożenie podpisu dla usług transakcyjnych: wpłaty i wypłaty gotówki w złotych i w walutach wymienialnych oraz polecenia przelewu w złotych. Do końca czerwca tego roku takie rozwiązanie będzie już w 500 oddziałach.
– Pracujemy nad rozszerzeniem katalogu usług, do których wykorzystywane będą ekrany – mówi Joanna Fatek z biura prasowego PKO BP. Dodaje, że klienci akceptujący swoje dyspozycje na ekranie dotykowym mogą otrzymać potwierdzenie tych operacji na adres e-mail lub w tradycyjnej formie papierowej.
Doradcy wykorzystują zatwierdzanie transakcji na ekranie dotykowym również do edukowania klientów i prezentowania możliwości serwisu transakcyjnego iPKO. – Tego typu działania to jeden z elementów optymalizacji i digitalizacji obsługi klientów. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego jako instytucji nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie – tłumaczy Joanna Fatek. Zapewnia, że klienci dobrze przyjęli nową formę autoryzacji dyspozycji i chętnie z niej korzystają.