Mobilne bankowanie tylko z polskim numerem?

Z zagranicznym numerem telefonu nie zawsze da się korzystać z mobilnej aplikacji polskich banków. A one nie planują zmian.

Publikacja: 30.05.2018 07:39

Mobilne bankowanie tylko z polskim numerem?

Foto: Bloomberg

Bankowość mobilna, która umożliwia klientom dostęp do rachunku poprzez urządzenia mobilne z dostępem do Internetu jak np. telefony komórkowe, smartfony, tablety jest w Polsce coraz bardziej popularna. Korzysta z niej kilka milionów Polaków.

I tak np. PKO BP miało 2,4 mln aplikacji IKO na 7,2 mln ROR. W BGŻ BNP Paribas jak podaje biuro prasowe w I kwartale 2018 roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej na telefon komórkowy wynosi blisko 100 tys. osób, a liczba transakcji finansowych wykonanych z poziomu aplikacji mobilnej to 662 103. Z kolei w ING Banku Śląskim z takiej bankowości korzystało 43 proc. aktywnych klientów bankowości internetowej, a w Citi Handlowym -11 proc. A z aplikacji CA24 Mobile korzysta już aktywnie ponad 80 tys. klientów.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy