Mobilne bankowanie tylko z polskim numerem?

Z zagranicznym numerem telefonu nie zawsze da się korzystać z mobilnej aplikacji polskich banków. A one nie planują zmian.

Publikacja: 30.05.2018 07:39

Mobilne bankowanie tylko z polskim numerem?

Foto: Bloomberg

Bankowość mobilna, która umożliwia klientom dostęp do rachunku poprzez urządzenia mobilne z dostępem do Internetu jak np. telefony komórkowe, smartfony, tablety jest w Polsce coraz bardziej popularna. Korzysta z niej kilka milionów Polaków.

I tak np. PKO BP miało 2,4 mln aplikacji IKO na 7,2 mln ROR. W BGŻ BNP Paribas jak podaje biuro prasowe w I kwartale 2018 roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej na telefon komórkowy wynosi blisko 100 tys. osób, a liczba transakcji finansowych wykonanych z poziomu aplikacji mobilnej to 662 103. Z kolei w ING Banku Śląskim z takiej bankowości korzystało 43 proc. aktywnych klientów bankowości internetowej, a w Citi Handlowym -11 proc. A z aplikacji CA24 Mobile korzysta już aktywnie ponad 80 tys. klientów.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay