SMS nie dotarł? Zmień autoryzację w banku

Internetowa transakcja może nie dojść do skutku, gdy nie dotrze do nas kod autoryzacyjny z banku. I nie zawsze odpowiada za to bank. Można wtedy zmienić sposób autoryzacji takich operacji.

Publikacja: 12.10.2019 14:10

SMS nie dotarł? Zmień autoryzację w banku

Foto: Adobe Stock

Pan Michał jest klientem PKO BP. – Od jakiegoś czasu nie dochodziły do mnie SMS-y zatwierdzające transakcje w sieci – opowiada.

Próbował wyjaśnić w oddziale, co jest tego przyczyną. Tam dowiedział się, że bank takie kody mu wysyła. – Przyczyna musi być inna. Tylko jaka? – zastanawiał się pan Michał.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów