Aktualizacja: 09.05.2025 22:22 Publikacja: 04.12.2019 16:51
Foto: Shutterstock
Nadal jest grupa klientów, która potrzebuje bezpośredniego kontaktu z nami. Stąd pomysł, by umożliwić klientom dostęp do sieci i urządzeń mobilnych w oddziale, gdzie mogą skorzystać z pomocy naszego pracownika, gdy tego potrzebują – mówi Tomasz Gilowski, dyr. departamentu sprzedaży segment klienta indywidualnego w Alior Banku.
Warto sprawdzić: Sposoby na bezpieczne bankowanie
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas