Aktualizacja: 11.05.2025 20:59 Publikacja: 07.12.2019 12:30
Foto: Shutterstock
Budowanie relacji z klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy zbudowali z bankiem aktywną relację, bankują z nami codziennie – deklaruje Łukasz Dąbrowski, dyrektor w BNP Paribas.
Bank ten promuje klientów aktywnie korzystających z kont osobistych lub rachunków bieżących, doceniane są systematyczne wpływy. – Dzięki temu klient firmowy m.in. otrzymuje możliwość darmowego prowadzenia rachunku bieżącego oraz kart płatniczych, realizuje bezpłatnie przelewy krajowe, posiada preferencyjne stawki dla przelewów zagranicznych i operacji gotówkowych. Zarówno klienci indywidualni, jak i firmowi, mogą liczyć na preferencyjne, indywidualne stawki negocjowanych lokat, wyznaczane są one na podstawie stażu klienta i zaangażowania w pozostałe produkty i usługi bankowe – wylicza dyr. Dąbrowski.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas