Reklama

Banki szaleją w walce o klientów. Nie daj się przekupić

Bankowych promocji jest coraz więcej: premie gotówkowe, bony zakupowe, bilety do kina, telefony. W niektórych bankach można nawet nagrody łączyć. To kusi, ale droga po nagrodę – jak piszą czytelnicy – nie zawsze jest prosta.

Publikacja: 12.11.2019 16:53

Banki szaleją w walce o klientów. Nie daj się przekupić

Foto: Adobe Stock

Po wakacjach w walce o klientów banki szaleją. Premie są coraz wyższe i coraz bardziej atrakcyjne.

BNP Paribas zachęca do „Konta z możliwościami”, na którym można zarobić do 350 zł. Wprawdzie promocja ta już się kończy, ale pozostaje jeszcze karta kredytowa z premią w postaci e-bonu o wartości 400 zł na zakupy w Biedronce. Wystarczy podpisać umowę o kartę kredytową do końca listopada i zawrzeć nią transakcje o łącznej wartości 1,5 tys. zł w ciągu trzech miesięcy. Bony zakupowe są również w Citibanku, i to nie tylko do Biedronki. Można też wnioskować o inne nagrody: kartę podarunkową o wartości 300 zł na zakupy w sklepach Rossmann, bon o wartości 400 zł do Leroy Merlin lub voucher o wartości 400 zł na zakupy na Allegro.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama