Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Data przelewu, typ czy kwota – to tylko niektóre filtry do wyszukiwania w historii naszych transakcji. W niektórych bankach tych możliwości jest więcej, w innych mniej. Ale mają się pojawić nowe.

Publikacja: 13.01.2020 17:17

Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Foto: Adobe Stock

Pani Katarzyna jest klientką PKO BP. Korzysta z aplikacji mobilnej IKO. Ostatnio chciała w niej odnaleźć jeden z przelewów po tytule. – Okazało się, że nie ma takiej możliwości – żali się kobieta.

Nawet zapytała o to bank. – Obecnie nie ma takiej opcji w IKO. Nie wykluczamy, że pojawi się w przyszłości. Może pani wyszukać transakcje po tytule w iPKO – doradził jej bank.

Pozostało jeszcze 92% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych