Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Data przelewu, typ czy kwota – to tylko niektóre filtry do wyszukiwania w historii naszych transakcji. W niektórych bankach tych możliwości jest więcej, w innych mniej. Ale mają się pojawić nowe.

Publikacja: 13.01.2020 17:17

Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Foto: Adobe Stock

Pani Katarzyna jest klientką PKO BP. Korzysta z aplikacji mobilnej IKO. Ostatnio chciała w niej odnaleźć jeden z przelewów po tytule. – Okazało się, że nie ma takiej możliwości – żali się kobieta.

Nawet zapytała o to bank. – Obecnie nie ma takiej opcji w IKO. Nie wykluczamy, że pojawi się w przyszłości. Może pani wyszukać transakcje po tytule w iPKO – doradził jej bank.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów