Reklama

Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Data przelewu, typ czy kwota – to tylko niektóre filtry do wyszukiwania w historii naszych transakcji. W niektórych bankach tych możliwości jest więcej, w innych mniej. Ale mają się pojawić nowe.

Publikacja: 13.01.2020 17:17

Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Foto: Adobe Stock

Pani Katarzyna jest klientką PKO BP. Korzysta z aplikacji mobilnej IKO. Ostatnio chciała w niej odnaleźć jeden z przelewów po tytule. – Okazało się, że nie ma takiej możliwości – żali się kobieta.

Nawet zapytała o to bank. – Obecnie nie ma takiej opcji w IKO. Nie wykluczamy, że pojawi się w przyszłości. Może pani wyszukać transakcje po tytule w iPKO – doradził jej bank.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama