Pani Katarzyna jest klientką PKO BP. Korzysta z aplikacji mobilnej IKO. Ostatnio chciała w niej odnaleźć jeden z przelewów po tytule. – Okazało się, że nie ma takiej możliwości – żali się kobieta.
Nawet zapytała o to bank. – Obecnie nie ma takiej opcji w IKO. Nie wykluczamy, że pojawi się w przyszłości. Może pani wyszukać transakcje po tytule w iPKO – doradził jej bank.
Roman Grzyb z biura prasowego PKO BP przyznaje, że aktualnie w aplikacji IKO jeszcze nie ma opcji wyszukiwania w historii po tytule przelewu, ale bank planuje wprowadzenie możliwości wyszukiwania po frazach w 2020 roku.
– Obecnie dokonane przelewy można wyszukiwać za pomocą szybkich przycisków „uznania/obciążenia” na liście historii operacji, a dodatkowo można zawężać wyniki, ustalając zakres kwot lub dat oraz wybierając typ poszukiwanej transakcji – tłumaczy Roman Grzyb.
Przyznaje, że większość klientów najczęściej używa wspomnianej opcji szybkich przycisków („uznania/obciążenia”), nieco ponad jedna trzecia z nich stosuje dodatkowe funkcje zawężające wyniki.