Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2025 11:58 Publikacja: 07.11.2015 07:00
Nie każdy telefon oznacza ofertę marketingową
Foto: Rzeczpospolita
Przy zakładaniu konta klienci na ogół są proszeni o podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego. Nie muszą tego robić (silne bywają obawy przed wykorzystywaniem przez banki kontaktu w sposób niechciany przez klienta), ale nierzadko pozostawienie numeru telefonu się opłaca. Bo banki dzwonią nie tylko po to, by zaproponować kolejny produkt, ale też w wielu innych sprawach.
Bywa też tak, że podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail jest niezbędne. – Na przykład klient, który będzie korzystał z bankowości internetowej, musi podać numer komórki, na który będzie otrzymywał autoryzacyjne SMS. Jeżeli klient zakłada konto przez internet, musi także podać swój adres e-mail – przekonuje Miłosz Gromski z ING Banku Śląskiego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zdolność kredytowa może być przepustką do spełniania marzeń – własnego mieszkania, nowego samochodu czy rozwoju...
Mimo wciąż wysokich kosztów, zaciągamy coraz więcej kredytów gotówkowych, wspomagających większe wydatki. – Odzy...
Spłacona w terminie karta płatnicza w dobrze strzeżonym portfelu daje nam poczucie bezpieczeństwa, zwłaszcza w c...
Wybierający się do Paryża fani sportu, którzy preferują płatności bezgotówkowe, powinni pamiętać, że VISA jest w...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rozpoczęły się piłkarskie mistrzostwa Europy. Odbywają się na stadionach Niemiec – a zatem blisko i wielu Polakó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas