Temu bankowi już dziękujemy…

Finanse osobiste | O zamknięcie dotychczasowego konta najlepiej poprosić tę instytucję, w której otwieramy nowy rachunek

Publikacja: 24.09.2017 16:43

Temu bankowi już dziękujemy…

Foto: Fotolia

Zamknięcie rachunku bankowego wiąże się z wieloma formalnościami. – Dlatego jeżeli klient wybrał inną ofertę i zamyka konto, przed otwarciem nowego warto zapytać w oddziale o automatyczne przeniesienie rachunku. Takie rozwiązanie oferuje większość banków. Jest bezpłatne – mówi Przemysław Dukiel, kierujący Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

Na podstawie dyspozycji klienta nowy bank sam przekaże zlecenie zamknięcia konta do dotychczasowego banku, poinformuje pracodawcę, ZUS lub urząd skarbowy o zmianie rachunku, przeniesie do swojego systemu zlecenia stałe i polecenia zapłaty, przekieruje środki z zamykanego rachunku. Z punktu widzenia klienta jest to bardzo wygodne rozwiązanie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką