Temu bankowi już dziękujemy…

Finanse osobiste | O zamknięcie dotychczasowego konta najlepiej poprosić tę instytucję, w której otwieramy nowy rachunek

Publikacja: 24.09.2017 16:43

Temu bankowi już dziękujemy…

Foto: Fotolia

Zamknięcie rachunku bankowego wiąże się z wieloma formalnościami. – Dlatego jeżeli klient wybrał inną ofertę i zamyka konto, przed otwarciem nowego warto zapytać w oddziale o automatyczne przeniesienie rachunku. Takie rozwiązanie oferuje większość banków. Jest bezpłatne – mówi Przemysław Dukiel, kierujący Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

Na podstawie dyspozycji klienta nowy bank sam przekaże zlecenie zamknięcia konta do dotychczasowego banku, poinformuje pracodawcę, ZUS lub urząd skarbowy o zmianie rachunku, przeniesie do swojego systemu zlecenia stałe i polecenia zapłaty, przekieruje środki z zamykanego rachunku. Z punktu widzenia klienta jest to bardzo wygodne rozwiązanie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Planowanie Wydatków
Polacy pożyczają w bankach coraz więcej. Skąd ten boom?
Planowanie Wydatków
Dokąd z kartą, gdzie z gotówką? Jak przygotować się do wakacyjnego wyjazdu za granicę
Planowanie Wydatków
Ile zapłacisz na igrzyskach olimpijskich w Paryżu? Jak można zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
Ile kosztuje wyprawa na piłkarskie Euro 2024? Jak kibic może zaoszczędzić?
Planowanie Wydatków
BLIK wypiera płatności zbliżeniowe
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem