Aktualizacja: 12.05.2025 00:06 Publikacja: 24.09.2017 16:43
Foto: Fotolia
Zamknięcie rachunku bankowego wiąże się z wieloma formalnościami. – Dlatego jeżeli klient wybrał inną ofertę i zamyka konto, przed otwarciem nowego warto zapytać w oddziale o automatyczne przeniesienie rachunku. Takie rozwiązanie oferuje większość banków. Jest bezpłatne – mówi Przemysław Dukiel, kierujący Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.
Na podstawie dyspozycji klienta nowy bank sam przekaże zlecenie zamknięcia konta do dotychczasowego banku, poinformuje pracodawcę, ZUS lub urząd skarbowy o zmianie rachunku, przeniesie do swojego systemu zlecenia stałe i polecenia zapłaty, przekieruje środki z zamykanego rachunku. Z punktu widzenia klienta jest to bardzo wygodne rozwiązanie.
Mimo wciąż wysokich kosztów, zaciągamy coraz więcej kredytów gotówkowych, wspomagających większe wydatki. – Odzy...
Spłacona w terminie karta płatnicza w dobrze strzeżonym portfelu daje nam poczucie bezpieczeństwa, zwłaszcza w c...
Wybierający się do Paryża fani sportu, którzy preferują płatności bezgotówkowe, powinni pamiętać, że VISA jest w...
Rozpoczęły się piłkarskie mistrzostwa Europy. Odbywają się na stadionach Niemiec – a zatem blisko i wielu Polakó...
Największy polski bank rezygnuje z płatności zbliżeniowych HCE, w zamian proponuje klientom płatność BLIK-iem. I...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas