Reklama
Rozwiń
Reklama

W internecie nie jest mniej bezpiecznie niż w realu

Zabezpieczenie komputera, ochrona danych i haseł to elementarne zasady, jakich musimy przestrzegać

Publikacja: 05.03.2016 11:00

W internecie nie jest mniej bezpiecznie niż w realu

Foto: 123 rf

Korzystanie z usług finansowych przez internet stało się już właściwie standardem. Jest to rozwiązanie niezwykle wygodne i wbrew pozorom bezpieczne, zwłaszcza jeśli przestrzegamy podstawowych zasad ograniczających ryzyko dostępu do wrażliwych danych przez nieuprawnione osoby.

Elementarną zasadą jest odpowiednie zabezpieczenie urządzenia elektronicznego, za pomocą którego chcemy się łączyć z serwisem instytucji finansowej. W komputerze trzeba koniecznie zainstalować program antywirusowy oraz program typu firewall. Na rynku jest wiele rozwiązań oferujących tego rodzaju zabezpieczenia. Często możliwe jest rozszerzenie ochrony na telefon komórkowy czy tablet.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Portfel inwestycyjny
Zbrojeniowa hossa trwa. Jak na niej zarobić?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Portfel inwestycyjny
Przed funduszami dłużnymi kilka niezłych kwartałów
Portfel inwestycyjny
Obligacje korporacyjne wciąż atrakcyjnym wyborem dla inwestorów
Portfel inwestycyjny
Widać odbudowę zaufania do obligacji korporacyjnych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Portfel inwestycyjny
Czas na dywidendowe żniwa na warszawskiej giełdzie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama