Aktualizacja: 09.05.2025 09:19 Publikacja: 20.08.2016 13:15
Foto: Fotorzepa, Darek Gorajski DG Darek Gorajski
Pani Elwira od kilku lat jest klientem banku PKO BP. Miała tam kredyt mieszkaniowy. Spłaciła go, dziś zostało jej konto oraz karta kredytowa. – W maju bank wprowadzał dodatkowe zabezpieczenia do płatności w internecie 3D-Secure. Musiałam podać numer telefonu, by dostawać na niego kody autoryzujące do takich transakcji – opowiada pani Elwira.
Podała numer podczas wizyty w oddziale. Od razu zastrzegła też na piśmie, że nie chce żadnych ofert marketingowych i o sprawie zapomniała. Ale bank o niej nie zapomniał. Po trzech miesiącach zadzwoniła do klientki pracownica PKO BP. – Upewniła się, że to ja, a potem chciała mi przedstawić „specjalną ofertę kredytową” – opowiada kobieta. To panią Elwirę bardzo zdenerwowało. – Powiedziałam dzwoniącej, że nie jestem zainteresowana, że nie chcę dostawać żadnych ofert i od razu się rozłączyłam – wspomina. I pyta: – Dlaczego bankowcy, mimo mojego sprzeciwu, chcą coś wcisnąć mi na siłę? Czy raz powiedziane „nie” nic dla nich nie znaczy? Czy można się jakoś skutecznie bronić przed ich ofertami – mnoży pytania czytelniczka.
W minionym roku Bank Pekao pozyskał dla swych klientów łącznie ponad 16 mld zł. Wartość 21 emisji zorganizowanyc...
Znana prawda doświadczonych graczy z rynków finansowych mówi, że w czasach kryzysów czy turbulencji geopolityczn...
Część posiadaczy detalicznych obligacji skarbowych kupowanych w maju czeka niemiła niespodzianka. Oprocentowanie...
Nasz sektor nowoczesnych usług dla biznesu po mistrzowsku przyciąga zagranicznych inwestorów. Jesteśmy liderem w...
Niemal 74 proc. polskich inwestorów indywidualnych zrównoważyło lub planuje zrównoważyć swoje portfele w tym rok...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas