Taką sytuacją miał nasz czytelnik, który próbował założyć rachunek przez internet w mBanku.
–Podjąłem kilka prób i za każdym razem kończyło się to fiaskiem -opowiada. Złożył nawet reklamację w tej sprawie. I otrzymał odpowiedź:
– „Niestety na ten moment nie mamy możliwości, aby otworzyć dla Pana rachunek w mBanku- napisał młodszy specjalista z departamentu rozwoju operacji wydziału reklamacji. – Przykro mi z powodu utrudnień –dodał. I doradził, że niedoszły klient może „odwołać się od tej decyzji w terminie 30 dni od jej otrzymania”.
– mBank nie stać na prawdziwym specjalistów który zweryfikują powód odrzucenia wniosku klienta który miał rok temu konto i zostało poprawnie zamknięte wcześniej, a teraz nie można otworzyć kolejnego? Nie liczyłem na samo otwarcie, a wyjaśnienie dlaczego nie dało się tego zrobić – tłumaczy nas czytelnik.
Co może być przyczyną odmowy założenia konta przez internet w mBanku?
Emilia Kasperczak, z biura prasowego mBanku zapewnia, że posiadanie wcześniej konta nie ma żadnego znaczenia, bo bank nie ma żadnego okresu karencji. – Do zawarcia umowy niezbędne jest potwierdzenie tożsamości klienta. Bank może odmówić otwarcia rachunku, gdy ma podejrzenie, że dokument tożsamości jest podrobiony lub gdy klient go po prostu nie ma lub gdy osoba nie ma adresu zamieszkania w Polsce- tłumaczy Emilia Kasperczak. Zapewnia, że reklamacje związane z odmienieniem otwarcia rachunku stanowią margines i zdarzają się bardzo rzadko.