Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 21:40 Publikacja: 23.03.2019 16:50
Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski
Pani Katarzyna była klientką mBanku. W styczniu wypowiedziała umowę o prowadzenie konta. Miało ono wygasnąć po 30 dniach.- Ale bank niezgodnie z regulaminem przedwcześnie zablokował kartę i zamknął rachunek mnie od pieniędzy. Pracownicy infolinii są bezradni i nie mogli mi udzielić żadnej informacji. Poradzili jedynie złożyć reklamację, a na jej odpowiedź czeka się do 35 dni – czyli przychodzi już, gdy nie jest się klientem banku – opowiada kobieta. I pyta: Co dzieje się z zablokowanymi środkami na koncie? Czy pieniądze zostaną przez bank oddane?
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas