Reklama

Nie chcieli obsłużyć, za dużo liczenia, a zaraz zamykali bank

Choć bank powinien obsłużyć wszystkich klientów, którzy weszli do oddziału nawet tuż przed zamknięciem, to w praktyce bywa, że spotykają się oni z odmową. – W takiej sytuacji można złożyć reklamację – mówią bankowcy.

Publikacja: 17.10.2019 12:43

Nie chcieli obsłużyć, za dużo liczenia, a zaraz zamykali bank

Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski

Oficjalnie banki zapewniają, że każda osoba, która przyjdzie do oddziału w godzinach pracy, powinna zostać obsłużona. – Bez względu na godzinę klient zostanie obsłużony w oddziale i wszystkie dyspozycje zostaną przyjęte – zapewnia Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BNP Paribas.

Warto sprawdzić: Banki zamykają okienka z kasami. Przestają być potrzebne

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Reklama
Reklama