Reklama

Nie chcieli obsłużyć, za dużo liczenia, a zaraz zamykali bank

Choć bank powinien obsłużyć wszystkich klientów, którzy weszli do oddziału nawet tuż przed zamknięciem, to w praktyce bywa, że spotykają się oni z odmową. – W takiej sytuacji można złożyć reklamację – mówią bankowcy.

Publikacja: 17.10.2019 12:43

Nie chcieli obsłużyć, za dużo liczenia, a zaraz zamykali bank

Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski

Oficjalnie banki zapewniają, że każda osoba, która przyjdzie do oddziału w godzinach pracy, powinna zostać obsłużona. – Bez względu na godzinę klient zostanie obsłużony w oddziale i wszystkie dyspozycje zostaną przyjęte – zapewnia Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BNP Paribas.

Warto sprawdzić: Banki zamykają okienka z kasami. Przestają być potrzebne

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Konta Bankowe
Awaria BLIKa. Wicepremier informuje o możliwym ataku hakerskim
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama