Top tip wpłatomatu: nie wkładajmy biletu między pieniądze

Wpłatomat przyjął pieniądze, a tych nie ma na koncie i nie mamy pokwitowania transakcji? Niestety takie sytuacje się zdarzają chociaż bardzo rzadko. Trzeba wówczas interweniować u właściciela maszyny.

Publikacja: 21.11.2019 10:43

Top tip wpłatomatu: nie wkładajmy biletu między pieniądze

Foto: Fotorzepa, Adrian Grycuk

Przyjęcie gotówki przez wpłatomat może się zakończyć problemem, gdy nie zostanie ona zaksięgowana na koncie.

– Najczęstszą przyczyną braku zaksięgowania kwoty wpłaconej we wpłatomacie jest zacięcie banknotów. Powodem zacięcia mogą być nieprawidłowo przygotowane banknoty (zniszczone, poplamione, mocno zużyte, spięte), obce przedmioty (np. gumki, spinacze, paragony) lub awaria urządzenia – mówi Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska. Dodaje, że brak pokwitowania może wynikać z awarii drukarki w urządzeniu lub braku papieru.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem