Jak informuje nas Mirella Gmur-Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego zgłoszenie wypłaty gotówki przez klienta dotyczy kwot w zależności od lokalizacji – (informacje dostępne są dla klientów na stronie internetowej banku) powyżej 20 tys. zł lub 50 tys. zł czy 2 lub 5 tys. tys. euro i dolarów amerykańskich czy funtów brytyjskich.
– Wypłatę w złotówkach należy zgłosić do godz. 10. 30 w dniu roboczym poprzedzającym wypłatę. W przypadku walut są to dwa dni robocze przed wypłatą. Terminy dostępności gotówki są dotrzymywane przez bank – zapewnia Mirella Gmur-Dzieduszycka.
Zapewnia też, że we wszystkich oddziałach obowiązują takie same zasady.
Przedstawicielka ING Banku Śląskiego dodaje, że jeśli doszło do sytuacji, w której klient otrzymał informację o dokonaniu wypłaty po pięciu dniach roboczych – to bank bardzo przeprasza za zaistniałą sytuację
– Zachęcamy klienta, aby złożył reklamację, w celu szczegółowego przeanalizowania zgłoszenia oraz wyeliminowania takich sytuacji w przyszłości – dodaje Mirella Gmur-Dzieduszycka.
Anonsować większe wypłaty gotówki trzeba we wszystkich bankach. W mBanku awizację wypłaty gotówki należy zgłosić przy jednorazowej wypłacie ponad 20 tys. zł.