Są sytuacje, kiedy internet nie wystarczy

Choć wydaje się, że wszystko w bankach można teraz załatwić przez internet albo przez smartfona, bywają sytuacje, gdy musimy pofatygować się do oddziału. Jakie? Oto kilka przykładów z różnych banków.

Publikacja: 28.01.2018 15:49

Są sytuacje, kiedy internet nie wystarczy

Foto: AdobeStock

W Pekao SA wyłącznie w placówce klient może wykonać takie czynności, jak na przykład ustanowienie pełnomocnictwa do konta czy dodanie współwłaściciela do rachunku.

Do oddziału BGŻ BNP Paribas trzeba przyjść m.in. po to, żeby dopisać współwłaściciela rachunku, ustanowić przedstawiciela ustawowego dla dziecka, ustanowić lub odwołać pełnomocnictwo. Osobistej wizyty wymaga też zmiana danych wrażliwych, które wcześniej podaliśmy bankowi.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał partnera
Bezpieczna przystań, czyli po co oszczędzać w złocie
Portfel inwestycyjny
Inflacja uderzyła w oprocentowanie obligacji skarbowych. Jak nie stracić?
Portfel inwestycyjny
Centra usług: szlifujący się diament
Portfel inwestycyjny
Inwestorzy w oczekiwaniu na obniżki stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Portfel inwestycyjny
Przy wysokim wzroście płac w 2024 r. oszczędności Polaków mogą dalej rosnąć
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska