Reklama

Bankowe komputery nie wszystko rozumieją

Były klient może mieć kłopot ze sprawnym powrotem do dawnego banku. Systemy komputerowe pamiętają jego stare dane i potrafią odrzucić wniosek, gdy pojawią się nowe.

Publikacja: 01.06.2018 17:24

Bankowe komputery nie wszystko rozumieją

Foto: 123RF

Nasz czytelnik kilka tygodni temu złożył wniosek przez internet o otwarcie eKonta – rachunku w mBanku. – Po niemal tygodniu nikt się do mnie nie odezwał, więc sam zadzwoniłem na mLinię (infolinia w mBanku – red) i dowiedziałem się, że ponoć mam już jakiś produkt –opowiada. I dodaje: – Kłopot w tym, że wszystkie produkty w tym banku zamknąłem sześć lat temu.

Choć z infolinią rozmawiał przez pół godziny, to nie dowiedział się niczego konkretnego, bo żadna z dwóch osób, z którymi rozmawiał, nie była w stanie go poinformować, jaki produkt w mBanku posiada nadal. Z mLinii odesłano go do oddziału.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama