Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 18:59 Publikacja: 14.09.2019 14:41
Foto: Adobe Stock
Pani Agnieszka w sierpniu założyła Konto Jakie Chcę w Santander Banku. – Podczas podpisywania umowy odrzuciłam wszystkie możliwe zgody marketingowe. Jakież było moje zdziwienie, gdy już po tygodniu przedstawicielka banku zadzwoniła do mnie, by przedstawić ofertę – opowiada pani Agnieszka.
Podczas rozmowy okazało się, że nie jest to oferta marketingowa, ale telefon informacyjny. – Powiedziałam pani z banku, że takich telefonów też sobie nie życzę. Czy same sprzeciwy marketingowe to za mało, by bankowcy nie nękali mnie telefonami? Czy jest jakiś skuteczny sposób, by ich nie otrzymywać? – pyta pani Agnieszka.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, któr...
Kolejna świetna oferta Citi Handlowy dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, którzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas