Bankowe komputery nie wszystko rozumieją

Były klient może mieć kłopot ze sprawnym powrotem do dawnego banku. Systemy komputerowe pamiętają jego stare dane i potrafią odrzucić wniosek, gdy pojawią się nowe.

Publikacja: 01.06.2018 17:24

Bankowe komputery nie wszystko rozumieją

Foto: 123RF

Nasz czytelnik kilka tygodni temu złożył wniosek przez internet o otwarcie eKonta – rachunku w mBanku. – Po niemal tygodniu nikt się do mnie nie odezwał, więc sam zadzwoniłem na mLinię (infolinia w mBanku – red) i dowiedziałem się, że ponoć mam już jakiś produkt –opowiada. I dodaje: – Kłopot w tym, że wszystkie produkty w tym banku zamknąłem sześć lat temu.

Choć z infolinią rozmawiał przez pół godziny, to nie dowiedział się niczego konkretnego, bo żadna z dwóch osób, z którymi rozmawiał, nie była w stanie go poinformować, jaki produkt w mBanku posiada nadal. Z mLinii odesłano go do oddziału.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem