- Systemy bezpieczeństwa nieustannie monitorują transakcje klientów. W przypadku wykrycia anomalii np. nietypowych transakcji w odległych krajach może dojść do tymczasowego zablokowania karty. Dzięki temu chronimy klientów przed oszustwami i nieupoważnionym użyciem karty – tłumaczy Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika prasowego ING Banku Śląskiego.
Karta zablokowana po egzotycznych wakacjach
Pani Karolina wybrała się na podróż po Afryce. Zabrała ze sobą kartę swojego banku – PKO BP. Na miejscu spotkała ją niemiła niespodzianka.
- Po pięciu wypłatach z bankomatu moja karta odmawiała wypłaty. Dostawałam komunikat, że moja operacja została odrzucona, choć mam pieniądze na koncie – opowiada kobieta.
Początkowo myślała, że taka sytuacja może wynikać z prac konserwacyjnych w banku, ale te się zakończyły, a ona nie mogła dalej wypłacić pieniędzy. – Dlaczego? – pyta pani Karolina.
Czytaj więcej
Nie tylko na spotkanie z doradcą w oddziale mogą umawiać się klienci banków, ale też na kontakt t...