Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyjeżdżasz bardzo daleko? Lepiej powiedz o tym bankowi

Choć klient nie ma takiego obowiązku, to lepiej powiadomić bank o egzotycznej wyprawie, by zapobiec zablokowaniu karty płatniczej.

Publikacja: 26.09.2022 13:56

Wyjeżdżasz bardzo daleko? Lepiej powiedz o tym bankowi

Foto: Adobe Stock

- Systemy bezpieczeństwa nieustannie monitorują transakcje klientów. W przypadku wykrycia anomalii np. nietypowych transakcji w odległych krajach może dojść do tymczasowego zablokowania karty. Dzięki temu chronimy klientów przed oszustwami i nieupoważnionym użyciem karty – tłumaczy Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika prasowego ING Banku Śląskiego.

Karta zablokowana po egzotycznych wakacjach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Karty Płatnicze
Kartę bank może wysłać nie tylko zwykłym listem
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Karty Płatnicze
Czasem trzeba iść do oddziału banku, by zmienić PIN do karty
Karty Płatnicze
Klient za granicą kartę nie zawsze dostanie. A czasem trzeba za nią dopłacić
Karty Płatnicze
Karta płatnicza częściowo uszkodzona. Bez wymiany się nie obejdzie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Karty Płatnicze
Uwaga na marże przy płatnościach kartą na wakacjach za granicą
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama