Wyjeżdżasz bardzo daleko? Lepiej powiedz o tym bankowi

Choć klient nie ma takiego obowiązku, to lepiej powiadomić bank o egzotycznej wyprawie, by zapobiec zablokowaniu karty płatniczej.

Publikacja: 26.09.2022 13:56

Wyjeżdżasz bardzo daleko? Lepiej powiedz o tym bankowi

Foto: Adobe Stock

- Systemy bezpieczeństwa nieustannie monitorują transakcje klientów. W przypadku wykrycia anomalii np. nietypowych transakcji w odległych krajach może dojść do tymczasowego zablokowania karty. Dzięki temu chronimy klientów przed oszustwami i nieupoważnionym użyciem karty – tłumaczy Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika prasowego ING Banku Śląskiego.

Karta zablokowana po egzotycznych wakacjach

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Karty Płatnicze
Kartę bank może wysłać nie tylko zwykłym listem
Karty Płatnicze
Czasem trzeba iść do oddziału banku, by zmienić PIN do karty
Karty Płatnicze
Klient za granicą kartę nie zawsze dostanie. A czasem trzeba za nią dopłacić
Karty Płatnicze
Karta płatnicza częściowo uszkodzona. Bez wymiany się nie obejdzie
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Karty Płatnicze
Uwaga na marże przy płatnościach kartą na wakacjach za granicą
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska