Nie działa bankowość mobilna? Bank najczęściej nie powiadomi nas o tym SMS-em, informacje udostępni na stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub wyśle mailem.
– Zbyt długo by trwało wysłanie wiadomości SMS do wszystkich klientów, niektórzy otrzymaliby ją już po usunięciu awarii – tłumaczą bankowcy.
Nie ma tygodnia, by w mediach społecznościowych klienci banków nie narzekali na problemy z logowaniem czy dokonaniem transakcji. Zwykle powody narzekań są dwa: awaria lub planowane wyłączenie serwisów.
Michał Tkaczuk z biura prasowego PKO BP zapewnia, że w przypadku niedostępności serwisów komunikaty pojawiają się na stronie głównej banku pkobp.pl, stronach logowania do serwisu iPKO, w powiadomieniach wyświetlanych w aplikacji mobilnej IKO, a także na profilach w mediach społecznościowych. Aktualną informację o pracach modernizacyjnych klienci mogą otrzymać, dzwoniąc pod bezpłatną infolinię 800 302 302.
Jak mówi nam Miłosz Gromski z ING Banku Śląskiego informacje o pracach serwisowych wysyłane są klientom odpowiednio wcześniej w formie wiadomości push z aplikacji mobilnej.